منتدى خاص بابناء ظفر ومصر بالخارج يعكس الحياه بالخارج للناس فى مصر
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اووووووووووو اهلاوووووووي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
The QUEEN
مشـــرفــــة
مشـــرفــــة
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 243
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
الموقع : يا حبيبتي يا مصر

مُساهمةموضوع: اووووووووووو اهلاوووووووي   الأحد أبريل 11, 2010 2:27 pm

مبروك لاهلي الفوز اليوم
علي الاتحاد السكندري
وان شا الله
الدوري لينا

_____________ التوقيع _____________

[img]http://www4.0zz0.com/2010/04/14/18/180048429.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 262
تاريخ الميلاد : 28/10/1986
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الأحد أبريل 11, 2010 2:31 pm

الف الف مبروك للأهلى والاهلاويه
ونتمنى الفوز بالدورى ان شاء الله

وهارد لك للنادى العريق الزمالك
وان شاء الله الجايات احسن

مبروك للأهلوية بجد من قلبى
مرة تانية

_____________ التوقيع _____________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zafrawe.ahlamontada.com
إنسان
عضو فعال
عضو فعال
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 142
تاريخ الميلاد : 01/10/1983
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 3:25 am

فوز مستحق للأهلى ألف مبروووووووووووك

هارد لك لفريق الزمالك
الهزيمة الساحقة من فريق حرس الحدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The QUEEN
مشـــرفــــة
مشـــرفــــة
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 243
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
الموقع : يا حبيبتي يا مصر

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 9:04 am

الله يبارك فيك يا ادمن ايوه
كدا هيا دي الروح الرياضيه
لو الكلام ده من قلبك يبقا احترامي ليك زاد
مرسي ليك

_____________ التوقيع _____________

[img]http://www4.0zz0.com/2010/04/14/18/180048429.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nada
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 02/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 10:51 am

دا أقل حاجه عند الأهلي



والدوري لينا ان شاء الله كالعادة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والف مبروك يا أهلي

بيب بيب

أهلي

_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 262
تاريخ الميلاد : 28/10/1986
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 11:47 am

طبعا يا ملكه الكلام من قلبى
انا راجل زملكاوى يعنى محترم ومش متعصب يعنى
واتمنى كل الناس تفرح الاهلاوية والزملكاوية
وبجد فرحان لفرحك انتى وانسان وندا

بس شوفى بقى الاهلاوية اللى على حق اللى بيزعلوا الواحد
بيقولك الهزيمة الساحقة من حرس الحدود
وحاسس انو شادد خطين تحت كلمة الساحقة وفرحان قوى وهو بيقولها
ياخى حرام عليك دانا زملكاوى بردو وداخل اشجعكم
بلاش كدا يعنى والكورة مكسب وخسارة واليوم كسبت وبكرة تخسر

ومبروك ليكو وللأهلى تانى مرة ياسيدى

_____________ التوقيع _____________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zafrawe.ahlamontada.com
nada
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 02/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 12:02 pm

معلشي يا أدمن هو مش يقصد

وانت طبعا مشرفنا

بس متاخدشي على خاطرك

أنت بس حساس شويه

على رأي المثل اللي على راسه بطحه

بيحسس عليها



Laughing
lol!

_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The QUEEN
مشـــرفــــة
مشـــرفــــة
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 243
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
الموقع : يا حبيبتي يا مصر

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الإثنين أبريل 12, 2010 12:28 pm

هههههه
ندا دخلت بتهدي النفوس
طبعا ليك كل احترام ادمن
اما عن الساحقه بقا فدي
مشاكل عائليه حلوها بينكوا وبين بعض
واتمني الزمالك حاله ينصلح بقا عشان منلاعبش نفسنا كدا كتير
وعموما انا برضه بهدي النفوس
شكرا علي الروح الرياضيه الجميله منك

_____________ التوقيع _____________

[img]http://www4.0zz0.com/2010/04/14/18/180048429.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمـــرو
مــــــــديـــــــــــــر
مــــــــديـــــــــــــر
avatar

عدد المساهمات : 232
تاريخ التسجيل : 18/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 3:09 am

والله انت اللى جايبه لنفسك

الروح الرياضيه نقحت عليك اوى

انت داخل تبارك للنااس وهما ماسكينك سلخ كعادة كل الاهلاويه(لهم كل الاحترام والتقدير طبعا)

شفت اللى بيقول لواحد انا جاى ازورك عشان وحشتنى يقوم هو يقول له بس ماعندناش عشا

وطبعا انت من زملكاويتك الطيبه وكرم اخلاقك المتناهى المتوازى عشان انت زملكاوى طبعا

بكل الود قلت مبروك..مع ان 60% من الاهلاويه مالهمش دعوه بالكوره وبيشجعوا بس

عشان يهيصوا فى الهيصه(طبعا مع كل احترام وتقدير لهم)

وبرده انا هقول مبروووووك ..بس من غير ماحسس على راسى


_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طال السفر
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 365
تاريخ الميلاد : 01/10/1985
تاريخ التسجيل : 06/03/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 5:09 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه ياعموره مالك ياحبيبى مين اللى مزعلك انت والادمن ياعم سيبك

المهم انتم كويسين ومش عارف ياعمور هو الاهلى دا ايه لابيرحم ولاسيب الرحمه بتنزل

مفيش خالص احساس دورى وكاس شغال بسم الله عليهم طبعآ

وهو مفيش عندك غير الكلمتين دول مع ان 60% من الاهلاويه مالهمش دعوه بالكوره وبيشجعوا بس


عشان يهيصوا فى الهيصه مع ان 60% من الاهلاويه مالهمش دعوه بالكوره وبيشجعوا بس

عشان يهيصوا فى الهيصه ماشى ياعم عمرو نعتبر كده احنا الاهلويه سبينه ليكم الفهم عملتو ايه بيه بقالكم كام سنه بتفهموه افهموه بس احنا اللى بنخد الدورى وبنعرفع نهيص مش الدور عليكم جالكم فشل كلوى + السكر + الدغط + + + + امراض نفسيه مش عارفين له علاج لحد النهارده
خاليك مكان اللى بيهيصه تختار نشجع مين اللى بيفرحك وال اللى + + + + خلى اللى بيتكلم عقل والمستمع مجنون


واسبقكم مع أغنيه جميله ( أنما للصبر حدود )
وسهرت الليله مع فليم ( عبود على الحدود)

وهرد لك الزمالك الهزيمه من الحدود

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nada
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 02/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 5:32 am



ان 60% من الاهلاويه مالهمش دعوه بالكوره وبيشجعوا بس

عشان يهيصوا فى الهيصه(طبعا مع كل احترام وتقدير لهم)



ماشي

ال ملناش في الكوره ال

لما نادي القرن ومشجعين نادي القرن ملهمشي في الكورة

يبقى مين له يا أزوريس

اااااه صح كدا فهمت

أكيد أنت بتقصد الكورة الشراب

وعموما وماله ملناش غير في التهيص

اصل أخدنا عليه كل شويه كاس ودوري ونهيص ونفرح

وأنتم طبعا مش واخدين على التهيص

صحيح أخر كاس أخدتوه كان بتاريخ أيه

مع كل أحترامي وتقديري طبعا لنادي الزمالك

ومشجعين الزملكويه

على الراس والله

بس معلشي

احنا بنتكلم عن الأهلي

وجمهور الأهلي

يعني

الأحترام

يعني الزوق

يعني الأخلاق

يعني أبو تريكه

الإنذارات لا

الطرد لاء

العقوبات لاء

الغرامات لاء



ودقي يا مزيكه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إنسان
عضو فعال
عضو فعال
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 142
تاريخ الميلاد : 01/10/1983
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:27 am


ههههههههههههه
حلو يا ندى السلام المربع ده
**********
بس بس بس

أنا كان نفسى أصور أخونا الأدمن وأخوه الأمير ((الزملكاويــــــة))
لما دخل الهـــدف التانى القنبلة فى الزمالك فى ماتش حرس الحدود

بس ياعم خلاص
معلش وانا بقول هارد لك

وانت كمان يعنى سايب الكلام كله وماسك فى (( الساحقة ))
والله انا بقول الساحقة بس علشان الهدف التانلى ده بجد
صاروووووووووووووخ



ســـــلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rasha
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 242
تاريخ الميلاد : 01/06/1990
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 8:10 am

ايه دا؟

زمن انصاف القوالب صحيح

_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 262
تاريخ الميلاد : 28/10/1986
تاريخ التسجيل : 16/02/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 12:30 pm

هقول ايه..

أهلاوية

دا اقوى تعبير يتقال

يا اهلاوية

_____________ التوقيع _____________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zafrawe.ahlamontada.com
nada
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 02/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 1:02 pm

لنا الفخر

والشرف اننا اهلويه

وان لم أكن ولدت أهلاويا

لتمنيت أن أكون أهلاويا


_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rasha
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 242
تاريخ الميلاد : 01/06/1990
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الثلاثاء أبريل 13, 2010 2:34 pm

Admin كتب:
هقول ايه..

أهلاوية

دا اقوى تعبير يتقال

يا اهلاوية


تؤ .. لو قصدك عليا انا لأ

انا زمالكاوية يا عم

_____________ التوقيع _____________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طال السفر
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 365
تاريخ الميلاد : 01/10/1985
تاريخ التسجيل : 06/03/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الأربعاء أبريل 14, 2010 1:17 am

اقتباس :
Admin كتب:
هقول ايه..

أهلاوية

دا اقوى تعبير يتقال

يا اهلاوية


وازيس بتقوله لا

تؤ .. لو قصدك عليا انا لأ
انا زمالكاوية يا عم

هقول ايه اتلم تنتان علــــــــــى تنتون هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The QUEEN
مشـــرفــــة
مشـــرفــــة
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 243
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
الموقع : يا حبيبتي يا مصر

مُساهمةموضوع: رد: اووووووووووو اهلاوووووووي   الأربعاء أبريل 14, 2010 12:25 pm

لا لا لا كدا الموضوع هيقلب معايا
مكنا ماشيين كويسين يا ادمن
ايه ياعمرو خف شويه
اسمعوا دي اخر الكلام

اهلاوي وجاي الليله عشان اقول
وياك ياأهلي مهما العمر يطول
اولاد صالح سليم
علي الفوز دايما ناويين
أنصر فريقنا يارب العالمين

ندي لكي كل التحيه يا اهلاويه

_____________ التوقيع _____________

[img]http://www4.0zz0.com/2010/04/14/18/180048429.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اووووووووووو اهلاوووووووي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ظفراوى :: المنتدى الرياضى :: قسم الدورى المصري والزمهلاوية-
انتقل الى: